
بی پناه ، بی توxa0 و شاید به دور از غصه ی روزمره گی ... در تلاطم احساسی که خودت هم نمیدانی ... کلافه ای؟! خسته ای ؟! نمی دانی!... از چه و از که ؟! نمیدانی!... چیزی درونت غوغا میکند فریاد میکشد و و..و و ... باز هم نمیدانی!... دلتنگی نمیدانی!... بیزاری ن...
ادامه مطلب