به چشمونت قسم دل تنگه تنگه
دلم هی پی چشای تو میگرده
به چشمونت قسم دل بیقرارم
دلم پر میزنه سیت کسی و کارم
دلم پر میزنه سی چال تشنیت
دلم پر میزنه سی جمه آبیت
هنو باور ندارم که تو نیسی
تو ایچه تو ور ایما نشسی
تو بوعه م بیی پ سی چی رتی
نگتی چی کنم با این یتیمی
نگتی چی کنم با جای خالیت
نگتی چی کنم با بی قراریت
دلم ای دل دلم ای دل
دل م بی قراره
دلم ای دل دلم ای دل
دلم غمخواری ناره
خداوندا دل م غصه داره
جیگرم تش گرته جون نداره
م ایسه چی کنم با قاب عکسش
م ایسه چی کنم با داغ مرگش
بوعه م خو جوون بی داد از ای داغ
بوعه م سایه بون بی داد از ای داغ
خداوندا دل م غصه داره
دل م درد بی اندازه داره
دل م درد بی اندازه داره
.....................................................................................................................................................
حدود یک ماه است که از فوت پدر میگذرد و من هنوز باور نکرده ام...
پدرم لهجه ی لری داشت و من سعی کردم به زبان خودش شعری برایش بگویم
من خیلی تسلط روی لهجه لری ندارم
اگر بعضی کلمات درست نیست
کجا رفتی ؟!......ما را در سایت کجا رفتی ؟!... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159